لینوکس و من

یک موزیک پلیر کم حجم و زیبا G4music

یک موزیک پلیر زیبا، کم حجم و کارا برای دسکتاپ های مبتنی بر GTK. توی تنظیماتش میتونید یک فولدر خالی رو بعنوان مسیر فایلهای موزیکتون بدید تا موقع باز شدن لیستی نمایش نده. یا یک فولدر که حاوی تمامی فایلهای موسیقی‌تون باشه (اگر بچه مرتبی باشید البته wink ) من از این پلیر فقط برای پلی کردن تکی فایلهای موزیک (از فایل منیجر) استفاده میکنم و از Lollypop هم برای نمایش آرشیو گونه و مدیریت موزیک هام.

بر اساس توزیعی که دارید از طریق مدیر بسته توزیع خودتون میتونید به راحتی نصبش کنید و لذت ببرید. از Flatpak هم میتونید نصب کنید. ولی من یادمه یه باگ روی اعصابی داشت.

پ.ن: راستی قالب وبلاگ رو برای موبایل بهینه سازی کردم. چیز خوبی شد. مخصوصا انتهای مطالب که سایدبار رو مخفی نگه میداره تا رفتن به صفحه بعد راحت تر باشه smiley

دسته:

نرم افزار

کلیدواژه:

gnome

نظرات  (۱)

  • مهدی به کار آبرس
  • آره اتفاقا چند روز پیش نصبش کرده بودم به این دلیل که با والا نوشته شده 

    راستی والا یک زبان بسیار دوست داشتنی و زیباست و مختص نوشتن نرم افزار های گنو لینوکس هست که توسط پروژه گنوم توسعه داده شده و این زبان مختص نوشتن نرم افزار های گرافیکی برای گنولینوکسه ارزش امتحان کردنش رو داره و این که با این زبان اخرین تکنولوژی های گنوم یعتی libadwaita و ... در دسترستون هست و نوشتن باهاش نسبت به تمامی زبان هایی که gtk رو ساپورت می کنن راحتتره ، دقت کن گفتم تمامی زبان ها چه راست باشه چه سی چه جاوااسکریپت چه نیم چه سی پلاس پلاس  و ....

     

    پاسخ:
    خیلی هم عالی. ولی من برنامه نویس نیستم رفیق. کامنتت قطعا برای خواننده ها کاربرد خواهد داشت. مرسی