لینوکس و من

لذت اینترنت گردی

نوشته ی امروزم در مورد لینوکس نیست. در مورد یک افزونه ی فوق العاده ای برای فایرفاکس به نام AutoProxy هست. این مطلب رو می نویسم چون به درد همه میخوره… همون طور که از اسم این افزونه پیداست، به شما اجازه میده که پروکسی رو به طور اتوماتیک تنظیم کنید. یعنی چی؟ یعنی اینکه بهش میگید فقط برای سایت مثلا codex.wordpress.org یا برای facebook.com پروکسی رو فعال کن. اپلیکیشن های مختلفی رو هم ساپورت میکنه. از جمله free gate, Tor, Toonel و your freedom . که من از این آخریه استفاده میکنم. فوق العاده است.

 

بنابراین دیگه لازم نیست برای اینکه سرعت لود سایت هایی که لازم به فیلتر شکن ندارند کم نشن مرتب پروکسی رو بصورت دستی عوض کنم. اسم چند تا سایتی رو که مرتب بهشون سر میزنم و فیلتر هستند بهش میدم و YF رو باز میکنم و لذت می برم.

 

نکته: برای اینکه فیسبوک کار کنه، باید اون لیستی که خود افزونه پیشنهاد میکنه و برای چین هست رو فعال کنید. وگرنه با گذاشتن facebook.com نمیتونید Login کنید. حالا وبلاگ های وردپرس و بلاگر رو هم میشه با این روش راحت تر خوند.

 

نکته: فقط اولش برای تنظیم افزونه (دانلود لیست چین) نیاز به فیلتر شکنی چیزی دارید.

دسته:

سایر

کلیدواژه:

فایرفاکس