لینوکس و من

یک خرید بامزه از دیجی کالا Bravo Cast

چند روز پیش از دیجی کالا یکی از این دانگل های HDMI خریدم. به نام Bravo cast
کارش اینه که بوسیله HDMI تلوزیون شما رو به دستگاه های دیگه مثل گوشی و تبلت و لپتاپ متصل میکنه. و با برنامه ی مخصوصی که داره میتونین توی مثلا موبایلتون فیلم و موزیک و عکس پخش کنین و روی صفحه تلوزیون ببینین. همچنین با قابلیت mirror میتونین صفحه ی لپتاپ یا گوشیتون رو توی تلوزیون ببینید.
من با آندروید در یک گوشی Huawei honor 3c امتحان کردم و همه چی خیلی عالی کار میکنه.
با دانلود برنامه ی مخصوصی که برای ویندوز داره از اینجا (من نسخه portable رو دانلود کردم) بوسیله wine میتونید توی لینوکس اجراش کنید و لذت ببرید. البته راه مخصوص خود لینوکس هم بود که من فی الحال حوصله اش رو نداشتم.
دسته:

نرم افزار

کلیدواژه:

ezcast

نظرات  (۳)

سلام
اول اینکه یک کم با هم مهریونتر باشیم
دوم اسنکه من مسخوام یکی از اسنا زو بگیرم
میخوام کمترین مشکل رو با لینوکس داشته باشه
شما تجریه کار با miracast, dlna , ezcast, bravo cast, wecast رو داشتید تو لینوکس
کدوم راحتتر کار میکنه
می خوام شیر کنم اسکرین لینوکس رو روی پروجکتور
کدوم دستگاه رو بگیرم و چه تکنولوژی رو اسنفاده کنم تا کمترین مشکل رو یا لینوکس داشته باشه و سرسع هم ستاپ بشه
ممنون
پاسخ:
سلام. من با همینی که نوشتم کار کردم. برنامه ویژه لینوکس هم برای این کار پیدا نکردم که بی دردسر نصب بشه. و‌با wine برنامه ویندوزی رو اجرا کردم.
جدی شعورتون نمیرسه بگید اندروید؟
پاسخ:
جدی کوری نمیبینی نوشتم آندروید در گوشی فلان؟ وقتی که شعور خودت نمیرسه که یه مطلبی رو با دقت بخونی بعد دهن گشادت رو باز کنی، یا حتی شعورت به این هم نمیرسه که دو دقیقه وقت بذاری خودت سرچ کنی متوجه بشی، حق نداری بیای هر چی از دهن نشسته ات در میاد توی وبلاگ مردم بنویسی. تو اول برو شعور یاد بگیر، فرهنگ یاد بگیر، تربیت یاد بگیر، بعد برو توی اجتماع بچه جان. البته تقصیر تو نیست. تقصیر این دولت کریمه است که وسیله ی پیشگیری از بارداری به پدر مادرت نداده، که وقتی بلد نیستن بچه تربیت کنن لا اقل نسلتون زیاد نشه. از من به تو نصیحت بچه، تا وقتی با تربیت نشدی بچه پس ننداز. از کاندوم استفاده کن. آدمای مثل تو نباید زیاد بشن.
"میشه بازی های روی گوشی رو روی صفحه ۴۰ اینچی تلویزیون انداخت؟ به کیفیت تصویر گند نمی‌زنه؟!
بازی های ویندوز مربوط به لپتاپ چی؟!

لینکی که دادی میگه: "امکانات یک تلویزیون هوشمند را به تلویزیون‌های معمولی بیاورید"
یعنی برای تلویزیونهای آنالوگه؟ باید به ست‌آپ‌باکس وصلش کنیم؟!
پاسخ:
نظراتی که ملت نوشتن رو بخون. هر کس بنا به استفاده اش از این وسیله تجربه ای داشته که نوشته. ببین در مورد بازی ها چی نوشتن. تلوزیون دیگه نباید از این قدیمی ها باشه! حد اقل پورت HDMI داشته باشه دیگه. این دستگاه میبایست به پورت HDMI تلوزیون متصل بشه