لینوکس و من
من از یک تم کاملا مشکی استفاده میکنم. سالهاست... زیبایی خاصی به محیط کار مانیتور میده. تنها مشکلی که داشت این بود که منو ها و دکمه های فایرفاکس در تم مشکی، اصلا قابل خوندن نبودند. این مشکل سالها وجود داشت تا اینکه گفتم یه سرچی بکنیم ببینیم... و دیدم که مثل همیشه یه جوابی براش هست.
وارد پوشه ی home خودتون بشید و به دایرکتوی مخفی mozilla. برید. و بعد وارد دایرکتوری firefox بشید. اونجا یه دایرکتوری هست که یه اسم عجیب غریب داره. مثلا 876sdhg.default وارد این دایرکتوری که شدید، یه دایرکتوری جدید بسازید و اسمش رو بذارید chrome
و حالا داخل chrome یه فایل css بسازید با نام userContent.css و محتویات زیر رو داخلش کپی کنید:
 
 input {
border: 2px inset white;
background-color: white;
color: black;
-moz-appearance: none !important;
}

textarea {
border: 2px inset white;
background-color: white;
color: black;
-moz-appearance: none !important;
}

select {
border: 2px inset white;
background-color: white;
color: black;
-moz-appearance: none !important;
}

input[type="radio"],
input[type="checkbox"] {
border: 2px inset white ! important;
background-color: white ! important;
color: ThreeDFace ! important;
-moz-appearance: none !important;
}

*|*::-moz-radio {
background-color: white;
-moz-appearance: none !important;
}

button,
input[type="reset"],
input[type="button"],
input[type="submit"] {
border: 2px outset white;
background-color: #eeeeee;
color: black;
-moz-appearance: none !important;
}

body {
background-color: white;
color: black;
display: block;
margin: 8px;
-moz-appearance: none !important;
}
دسته:

ترفند

کلیدواژه:

فایرفاکس

نظرات  (۱)

به به بعد از مدتها پست گذاشتی :)
اگه از مانجارو کی دی ای استفاده میکردی متوجه میشدی تم مشکیش همخوانی خوبی با اکثرا برنامه ها و از جمله فایرفاکس داره . این مشکلات معمولا توی گنوم و xfce هست .
پاسخ:
دیگه گرفتار کار شدیم دیگه... من یه نوت‌بوک فکسنی دارم که KDE و Gnome براش خیییییلی سنگینه. مدتهاست که دیگه از XFCE استفاده میکنم.