لینوکس و من

تق صفحه بعد!

یه افزونه جالب برای فایرفاکس پیدا کردم. مخصوص کسایی که حوصله ندارن دو ساعت ماوس رو ببرن روی عدد صفحه های بعدی از یک سایت. وقتی به آخر صفحه اسکرول میکنین، با زدن space، اون صفحه میره صفحه ی بعدی. روی خیلی از سایت ها امتحان کردم جواب داده. اسم افزونه هست: space next

دسته:

ترفند

کلیدواژه:

فایرفاکس

نظرات  (۵)

http://wan.pengganas.net/entry/packetix-net-vpn-installation-on-linux/
اینو زدم منتشر نکن.ببین چیکار میشه کرد سرعتش تو ویندوز عالیه.گرفتاری شدم سر فیس بوک
اولین معضل من فونت ها بود که با بدبختی نصبشون کردم. چون خبر نداشتم فولدرایی که اولشون نقطه س هیدن شده ن :D
دومین چیزی که باهاش خیلی کلنجار رفتم این بود که زیرنویس فارسی رو نمی تونستم درست ببینم. اینکودینگش درست نمی شد. و بعد از دو هفته دیگه انقد غد شدم که حاضرم نبودم از ویندوز یکی دیگه منت بکشم واسه زیرنویس فارسی :D
هزار در زدم. اپلیکیشن واین رو نصب کردم. بعد نوتپدپلاس پلاس رو نصب کردم و هر بلایی که می تونستم سر زیرنویسا آوردم و نتونستم ازشون مستفیض بشم. خلاصه این که بلاگ تو رو پیدا کردم. و چقدر مسرور شدم وقتی تونستم زیرنویسام رو فارسی کنم. واقعا دستت درد نکنه. من نمی دونستم این شل لینوکس انقد بدردبخور و حقه بازه :D
چند روزه که بلاگت رو از صفحه ی اولش در سال ۸۸ می خونم.

حالا هم یه معضلی دارم که اذیتم می کنه. خاستم بدونم می تونی کمکم کنی؟
ببین نوت بوک من بسیار باستانیه. یه دلیلی که من از لینوکس خوشم اومد این بود که روی سیستم های قدیمی که سرعتشون پایینه خیلی سریع تر کار می کنن. Toshiba Tecra-a8

این مشکلی که دارم رندوم برام پیش میاد. یعنی نمی دونم یه موقع هایی دارمش یه موقع هایی ندارم.
اونم اینه که من وقتی می خام یه فایل موزیک یا فیلم رو پلی کنم اسپیکرهام میوت یا بی صدا می شن. تو سایت های خارجی سرچ کردم ولی خیلی افاقه نکرد. البته بحث اینه که منم یه مقداری زیادی پرتم. حالا از تو می پرسم. اولا من چه خبطی می کنم که صدای اسپیکرهام قطع می شه و فقط با هدفون می تونم صداشون رو بشنوم. (البته موقع هایی که سرم شلوغه و وقت موسیقی و فیلم نیست می بینم مشکلی نداره و می گم بخشکی شانس!) دوما راه حل آنمیوت کردنش رو اگه سراغ داری خاستم خاهش کنم بهم بگم.

(ببخشید که من از خای خاهر استفاده نمی کنم. یه جورایی شبیه حرف رکیک می مونه

دمت گرم
پاسخ:
نمیدونم مشکلت از کجاست. انگلیسی سرچ کن حتما به جوابت میرسی. ممنون از نظر لطفت در مورد وبلاگ
سلام دوست عزیز.
نمی دونی چقد لذت بردم از وبلاگ آموزشیت.

من یک ماهه که مجبورم با لینوکس کار کنم. به این دلیل مدیر روشنفکر شرکتمون برامون استفاده از ویندوز رو قدغن کرده. چون می گه لایسنس می خاد. هر چقدرم حرفه ای باشی بازم ویروسی می شی و در نهایت سکیوریتی خوبی نداره. سرعتشم که پایینه.
این بود که لینوکس من رو پاک کرد و ubuntu 12.04 رو روی سیستمم نصب کرد. طی این یک ماه شنیدم که لینوکس خیلی وقت نیست که ویژوآل شده. اگه ۱۰ سال پیش سراغش می رفتم همه ش باید کد می نوشتم :)
اولش دیدم بد نیست. ولی شاید باورت نشه یک هفته طول کشید تا فهمیدم یعنی چی که من ۴ تا دسکتاپ دارم :D
پاسخ:
:)) کم کم به کاربردهای عملی لینوکس پی خواهی برد. این که میتونی هر کاری که دلت میخواد توی لینوکس انجام بدی از همه چیز لذت بخش تره.
یه جا خوندم تفاوت سافاری با بقیه مرورگرها مثل تفاوته idmو kmplayerباقیه همکارا.گویا راههایی هست یه نگاهم شما بنداز
سلام بر ادمین گرام
اقا میشه سافاری رو تو این بساط اجرا نمود
تشکر از راهنمایی های گهربار
پاسخ:
سلام. راستش اطلاعی در این زمینه ندارم. تا به حال با اون کار نکردم. البته کار نشد نداره. انگلیسی سرچ کن