لینوکس و من

آخرین نسخه فایرفاکس برای دبیان

همون طور که ممکنه بدونید، به خاطر یه سری مسائل دبیان از برند Firefox استفاده نمیکنه و به جای اون از Iceweasel استفاده میکنه. آخرین ورژن iceweasel در نسخه ی دبیان testing شماره ۱۰ هست. همون طور که میدونید الان فایرفاکس به نسخه ی ۱۵ هم رسیده. با توجه به اینکه مرورگر اینترنت نقش مهمی در امنیت وبگردی ما داره، ترجیح میدم آخرین نسخه ی فایرفاکس رو داشته باشم.
برای این کار، ترمینال رو باز کنید و فایل مخازن رو با یه ویرایشگر مثل gedit باز میکنیم:
sudo gedit /etc/apt/sources.list
و خط زیر رو به آخر این فایل اضافه کنید و اون رو ذخیره کنید و ببندید:
deb http://mozilla.debian.net/ experimental iceweasel-beta

حالا در ترمینال این دستورها رو به ترتیب اجرا کنید:
sudo apt-get install pkg-mozilla-archive-keyring
sudo apt-get update
sudo apt-get install iceweasel

آخرین نسخه ی فایرفاکس در اختیار شما است. و دیگه لازم نیست از خود سایت فایرفاکس دانلود کنید.
دسته:

نرم افزار

کلیدواژه:

دبیان

فایرفاکس

نظرات  (۲)

سلام داداش فدات ازت یه خواهش داشتم این لینک که میذارم ببین در مورد لب تاب وکامبیوتر های که دو تا کارت گرافیک دارن من این مطلب خوندم تا یه جاهایم تونستم انجام بدم چون من تازه کارم چنده روزه آشنا شدم تو رو خدا این مطلب به ربون ساده تر بذار تا منم بتونم انجامش بدم من بیشتر کد ها رو کبی میکنم یه جوری بذار که بتونم کبی بیست کنم اگه این کارو بکنی واقعا عالی میشه
پاسخ:
اگه کارت گرافیک دوم شما nvidia هست بهتره منصرف شید. چون هنوز لینوکس با nvidia مشکل داره. راه هایی وجود دارن اما هیچ کدوم جواب نمیدن. بی خیال. منم بی خیال شدم
بازم سلام .
من یک اکانت https (مثل VPN) دارم و نمی دونم چجوری ازش استفاده کنم .
ممنون میشم کمکم کنید .
پاسخ:
من توی این موضوع تجربه ای ندارم. متاسفم... :(