لینوکس و من

اجرای internet download manager - idm در لینوکس

بالاخره شد! فقط نیاز بود یه ورژن خاصی از IDM رو نصب کنیم. ورژن 5.05 به خوبی با wine نصب و اجرا میشه و کار میکنه.
اول اگه wine رو نصب ندارید، اون رو از طریق مدیر بسته هاتون نصب کنید.
این فایل رو دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید. اون رو با wine اجرا کنید و در یک فولدر در فولدر home خودتون نصبش کنید. نرم افزار خودش بعد از نصب اجرا میشه و به صورت رجیستر شده در میاد! (ممکنه برای اجرا با wine مجبور باشید از open with برید.)
IDM واقعا فوق العاده است. و متاسفانه چیزی که هم سطحش باشه در دنیای لینوکس وجود نداره. و به ناچار مجبوریم از این طریق ازش استفاده کنیم.

ویرایش: دوستان در کامنت ها گفتن که فایل 4shared حذف شده. خودم در persiangig براتون آپلود کردم:
دانلود

دسته:

نرم افزار

کلیدواژه:

idm

wine

نظرات  (۹)

اوه پس این مطلب هم این‌جا خونده بودم :دی
سلام.
میگم الان هم همین نظر رو داری؟ :D
من که از دی ۹۳ تا الان دارم با آریا۲ دانلود میکنم، هلو! از این ۶۰۰ گیگی که دانلود کردم حتی یدونه فایل رو هم خراب نگرفته و همیشه با نهایت سرعت واسم دانلود کرده (چه زمانی که پهنای باندم ۲ بود -۲۵۶- و چه الان که پهنای باندم ۵ و خورده‌ای هست -۶۵۰- و همیشه آمپر سرعتش چسبیده) :)
ولی آی دی ام توی ویندوز همیشه فایل های منو خراب می کرد و خیلی از شب ها اصلا دانلود رو شروع نمی کرد با اینکه همیشه تنظیم زمان شروعش دست نخورده باقی می موند :D و همیشه سرعتش بالا و پایین میشد و کم پیش میومد بتونم با نهایت سرعت دانلود کنم.
سلام واقعا عالی بود تشکر

فقط ی سوال اونم اینکه اگه ازداخل نرم افزار آ‍پدیت کنیم مشکلی برای اجرای برنامه و لایسنس کرک شدش بوجود نمیاد ؟
پاسخ:
سلام. فکر کنم با آپدیت کردن دیگه کار نکنه.
با سلام بر شما دوست عزیز
اموزش شما در مورد IDM و نصب از طریق wine خصوصا نرم افزار که لینک شده بود فوق العاده بود
ممنون از اموزشتان
پاسخ:
خواهش :)
فایل IDM پاک شده...
اگه میشه دوباره آپلودش کن
ممنون
پاسخ:
باشه. :)
nokaretam be harf hishki gosh nade joz be chizi ke etegad dari to frum ham didam matlabo pak kardi karet dorste azt khosham miad man ye taze karM HICHI AZ LINUX NEMIDONAAM BAZAM mamnon dash
داداش واقعا یکی از مشکلات بزرگ منو حل کردی
این پست رو تو فروم اوبونتو ایران معرفی کن این مشکل خیلی هاست
مرسی
پاسخ:
واقعا؟! باشه حتما
من همیشه با یه مفهومی مشکل دارم! مگه همه چی آخرش ختم نمی‌شه به GET کردن؟ خب الان multiget هم فایلی که می‌خواد دانلود کنه رو دیواید می‌کنه، اما با لپتاپه خودم که لینوکسه سرعتم تو multiget حدود ۳۰ کیلوبایت بر ثانیه هست و با کامپیوتر پدرم که ویندوز ۷ هست و IDM داره سرعت ۲۰۰ کیلوبایت هست!!! اصلا منطقی نیست این همه تفاوت. به نظر شما دلیل چیه؟
پاسخ:
حتما دلیلی داره. من هم نمیدونم!
بین دانلود منیجرای گرافیکی آره. چیزی هم‌سطح اون نیست. ولی از نظر امکانات هیچوقت نمیشه با wget مقایسش کرد. سرعت axel و wget هم که حداقل به اندازه IDM هست.
پاسخ:
خیر. تا اونجایی که من کار کردم سرعت هیچ کدوم به پای IDM نمیرسه.