لینوکس و من

خب خب خب!
تبدیل دیکشنری های Babylon با فرمت BGL به دیکشنری های Stardict! قبلنا دنبال این کار بودم، اما دیدم راهی براش نیست بی خیال شدم. تا این که….

dictconv رو از synaptic نصب کنید. dictzip رو هم همین طور. خب. یه فایل BGL آماده کنید و در ترمینال تایپ بفرمایید:

dictconv DICTIONARY.bgl -o DICTIONARY.ifo

منظور از DICTIONARY.bgl فایل مورد نظر شما است.

سپس مرقوم بفرمایید این را:

dictzip DICTIONARY.dict

حالا فایل هایی را که تولید شده اند بذارید توی فولدر و بعد کپیش کنید این جا:

/usr/share/stardict/dic

و لذت ببرید. برای مثال، من چیزی رو که مدت ها میخواستمش با این روش تبدیلش کردم:

دیکشنری فارسی به انگلیسی…! هیپ هیپ هورا… از این جا دانلودش کنید!

دسته:

ترفند

کلیدواژه:

دیکشنری

نظرات  (۲)

سلام
برادر عزیز ممکنه از شما خواهش کنم فایل زیر را به stardict تبدیل نمایید.
از زحمتی که خواهید کشید بی نهایت سپاسگذارم
پویا و پایدار باشید
مهدی

پاسخ:
سلام. متاسفانه بنده امکانش رو ندارم الان‌. خودتون انجام بدین، کار ساده ای است.
Eyval vali download nemishe
پاسخ:
چرا؟! فایل ها سر جاشون هستن و دانلود میشن که!