لینوکس و من

گول زدن سایت های عقب افتاده!

سایت عقب افتاده به نظر من یعنی سایتی که فقط با IE میتونه کار کنه. سیستم sama که در خیلی از دانشگاه ها شده سیستم انتخاب و احد و ...، به نظر من یه سیستم عقب افتاده است! یعنی Mental Retared! چون فقط با IE کار میکنه. حتی اجازه ی login کردن رو هم نمیده! خب ما هم توی لینوکس که IE نداریم. (ies4linux) چکار کنیم، چکار نکنیم... میایم search میکنیم و به در نهایت به یک addon برای فایرفاکس میرسیم به نام user agent switcher. این جناب میاد کاری میکنه که فایرفاکس به عنوان IE تظاهر کنه! بنابراین اون سایت عقب مونده ی بیب، گول میخوره و ما میتونیم login کنیم. 

دسته:

سایر

کلیدواژه:

فایرفاکس

نظرات  (۳)

به نظرم سیستم سما معضلی برای وزرات علوم است. جای تاسف است که وزرات با عظمتی چون وزرات علوم و تحقیقات، سیستم سما رو تو اکثر دانشگاه ها به رسمیت بشناسه.
  • وحید حقیقت
  • آقا خدا خیرت بده. این واقعا مشکلی بود واسه من، اون ies4linux هم واسه من جواب نداد متاسفانه. رفتم نصب کنم، تست کنم این راه رو
    پاسخ:
    ies4linux رو من نصب کردم. خیلی خیلی درد سر داره. و فارسی رو هم کاملا ساپورت نمیکنه. و فقط هم IE6 نصب میشه. تقریبا چیز بدرد بخوری نیست.
    بسیار کاربردی و مفید بود.
    چند وقتی بود به خاطره همین سیستم مزخرف سما تو فکر یه ترفند بودم که شما کمک کردین
    موفق و پیروز باشید.......
    با تشکر
    پاسخ:
    خواهش :)