لینوکس و من

تغییر بکگراند فولدر ها در گنوم

میدونستید میتونید برای فولدرهاتون در گنوم بکگراند قرار بدید؟! در منوی Edit از nautilus گزینه ی Backgrounds and Emblems رو بزنید تا ببینید. میتونید رنگ بکگراند رو تغییر بدید یا اینکه عکس قرار بدید. این یک تنظیم سراسری اعمال میکنه. برای فولدر های تکی هنوز نمیدونم چطور میشه این کار رو کرد.
دسته:

تنظیمات سیستم

کلیدواژه:

گنوم

نظرات  (۴)

زیاد سرچ کردم ولی نتیجه ای نداشت. بعضی ها یه سری تجربه ها شخصی رو گذاشتن ک اصلن منطقی نیس..
مثلن فرمت کردنه کل هارد و این جور چیزا.
شما دقیقن کدوم نسخه از پارسیکس رو نصبیدی؟
اگه لطف کنی لینک پارسیکسه خودتو بدی شاید اینجور جواب بده.
یه سوال دیگه اینکه برای یو نت بوتین کدوم مدل رو انتخاب میکنی واسه پارسیکس؟ چون به طور معمول توضیع پارسیکس رو توی نرم افزار قرار ندادن.
شما دبیان رو انتخاب کردی یا قسمته توضیع های دیگر؟
پاسخ:
چرا اتفاقا فرمت کردن هارد ممکنه کمک کننده باشه. چون اگه هارد درست پارتیشن بندی نشده باشه سیستم ممکنه نتونه خودش رو پیاده سازی کنه. هرچند اصلا برای یه دیسک لایو این نباید مسئله ساز باشه... من از پارسیکس رائول 3.7r1 استفاده میکنم. همونی که الان لینکش توی سایت پارسیکس هست. برای یونت بوتین نیازی به انتخاب مدل نیست. وقتی شما iso رو انتخاب میکنی دیگه اون گزینه انتخاب مدل بی اهمیت میشه.
یک سئوال خارج از این مبحث
من یک آندروئید با vm نصبیدم و بعد یک مموری کارد از نوع img به نام sdcard.img داره حالا چطور می تونم این فایل را مونتش کنم با فرض اینکه آوردهباشمش روی ابونتو و روش اطلاعات بریزم در
پاسخ:
متاسفم، اطلاعی در این زمینه ندارم
برای نصب پارسیکس از روی فلش بازهم همین ارور رو گرفتم
چه ویدئو مد چه تکست مد. درنهایت روی جاب کنترل گیر میکنه. ‏ بنظرتون راه حل چیه..
The “/bin/sh can’t access tty; job control
mode off” error
پاسخ:
خود پیام خطا رو search کنید ببینید چی پیدا میشه. من سرچ کردم ظاهرا بقیه هم چنین مشکلی داشتند. دنبال راه حلش بگردید.
من این کار رو انجام دادم ولی اجرا نمیکنه فقط گزینه کلوز رو داره نمیذاره
پاسخ:
خب دیگه! فقط close داره. انتخاب میکنی و close میکنی.