لینوکس و من

نصب توزیع ها روی مموری ها

دیگه با نتبوک های امروزی کسی سراغ دیسک هایی مثل CD و DVD نمیره. خب پس تکلیف ما که میخوایم لینوکس روی نتبوکمون داشته باشیم چیه؟!

من روش های مختلفی رو برای رایت یک iso روی مموری امتحان کردم. تنها روشی که با موفقیت کار کرد استفاده از برنامه ی unetbootin بود. میتونید این برنامه رو از سایت پروژه دانلود کنید.

 

ویرایش:

میتونید از این نسخه ای که برای من کار کرده استفاده کنید. دانلود.

برای پارسیکس یه بار گزینه ی video safe mode یا یه همچین چیزی رو امتحان کنید. چون درایور های کارت گرافیک ممکنه مشکل ایجاد کنند و سیستم بالا نیاد.

دسته:

ترفند

نظرات  (۱)

سلام.
راستش فک کنم نظرقبلیمو ک توی سایت گذاشته بودم خونده باشی. خیلی سر زدم و منتظر بودم ولی جوابی نگرفتم. اما امروز ک به این وبلاگ سرزدم و دیدم واسه یونت بوتین یه پست گذاشتی. ممنون ولی برای نصب پارسیکس من هم از این برنامه هم از یومی مالتی بوت و یونیورسال بوت استفاده کردم اما هنگام نصب ارور میداد .گفتم شاید روش کامل تری رو سراغ داشته باشی. البته برای نصب یوبنتو و سایر توضیع ها مشکلی پیش نیومد.اما تو نصب پارسیکس هرسه برنامه لنگ میزدن..
مرسی از توجه ات.
پاسخ:
سلام. آره دیدم. فرصت نمیکردم بنویسم. من نسخه ای رو که خودم داشتم و برام کار کرد میذارم دانلود کنی. درضمن، برای پارسیکس گزینه فکر میکنم video safe mode یا یه همچین چیزی رو انتخاب کن.