لینوکس و من

با SafeEyes به چشمهایتان استراحت بدهید

برنامه ای که معرفی میکنم مناسب کسانی است که برای مدت طولانی با کامپیوتر کار میکنند، و از اونجایی که ما آدمها حتی تنبل تر از اونی هستیم که برای سلامتی خودمون هر چند دقیقه چشم از صفحه مانیتور برداریم و یه نرمشی بکنیم، برنامه ای به نام SafeEyes به ما یادآوری میکنه و با یک صفحه مشکی ساده و زیبا ما رو دعوت به استراحت میکنه.

برای نصب این برنامه در آرچی ها،‌ کافیه از AUR اون رو نصب کنید:

yaourt -S safeeyes

و بعد از منوی برنامه ها اجراش کنید. تنظیمات مربوط به زمان ها رو میتونید از منوی برنامه تغییر بدید. اما به نظر من همین مقادیر پیشفرض مناسب هستند.

دسته:

نرم افزار

کلیدواژه:

safeeyes

نظرات  (۳)

Installation

Ubuntu:

1: Add the PPA: sudo add-apt-repository ppa:slgobinath/safeeyes

2: Download the package list: sudo apt update

3: Install Safe Eyes: sudo apt install safeeyes

4: Start Safe Eyes from start menu.
پاسخ:
متشکر
  • محسن شایان
  • یعنی داری فیلم می‌بینی یک مرتبه این میادش بالا میگه استراحت بده به چشمات
    پاسخ:
    نه موقع فیلم دیدن ظاهر نمیشه. حداقل با totem که امتحان کردم نیومد.
    سلام ممنون از وبلا گ خوبتون.
    چند وقته که میخام یه توضیع لینوکسی رو روی موبایل اندرویدی اجرا کنم حتی بدون محیط x ولی نتونستم.آیا امکانش هست که بتونم به طور مجازی لینوک رو اجرا کنم.
    پاسخ:
    سلام. متاسفانه بنده تجربه ای در این زمینه ندارم. اما آموزش های انگلیسی در این‌ زمینه وجود داره که میتونید جست جو کنید