لینوکس و من

بلاک صد در صدی پنجره های مزاحم popup در فایرفاکس

حتما برای شما هم پیش آمده که وارد یک سایتی میشید (مخصوصا سایت های ایرانی) و هی همینجوری پنجره های بیخودی و مزاحم popup باز میشن. حتی این مورد در سایت های بزرگی مثل 20script هم دیده میشه.
این روش به حدی آزار دهنده است که آدم رو مجبور میکنه به دنبال یک راه حل جدی بره. هر چند خود مرورگر popupها رو بلاک میکنه، اما این مردم‌آزار ها روش هایی دارن که باز هم این کار رو میکنند.
اما یک افزونه پیدا کردم که بطور خیلی قاطعانه تمام پنجره های popup رو بلاک میکنه. صریح و بدون تعارف!
این افزونه رو برای فایرفاکس نصب کنید. (در آندروید هم نصب میشه) و از شر popup های مزاحم خلاص شید.
دسته:

ترفند

کلیدواژه:

فایرفاکس

نظرات  (۴)

واقعال تعجب آور است
adblock plus pop-up addon
انگار لینک نیومده
من از این افزونه استفاده می‌کنم
الان متوجه شدم که یکی از بهترین وبلاگ‌هایی که مطالبش رو از planet.sito.ir می‌خونم وبلاگ شماست
تو ذهنم باشه وبلاگ شما رو اختصاصی سر بزنم
پاسخ:
نظر لطف شماست. ممنون