لینوکس و من

پارسیکس در کنار ویندوز

سلام.پارسیکس رو برای یکی از استادهام توی دانشگاه نصب کردم. در کنار ویندوز. اما بعد از این که گراب اومد، گزینه ویندوز رو ندیدم.

برای اینکه گزینه ویندوز رو به منوی گراب اضافه کنیم، در ترمینال بزنید:

os-prober
update-grub2

با اینکار به طور خودکار سیستم عامل های دیگه پیدا میشن و به منوی گراب اضافه میشن. این گراب ۲ هست و فایل منو نداره که بخوایم ویرایشش کنیم. باید بگردم ببینم به جای فایل منو چه چیزی وجود داره!
دسته:

تنظیمات سیستم

کلیدواژه:

پارسیکس

گراب

نظرات  (۲)

اوه! راست میگیا! آخه من عادت دارم وقتی یه وبلاگ/وبسایت خوب گیر آوردم، از اول تا آخرش بخونم! وبلاگ تو هم به نظرم بهترین نمونه یه وبلاگ یوزر معمولی لینوکس هست. نشون میده که لینوکس برای کسایی که گیک آنچنانی و برنامه نویس پنجاه تا زبان نیستن هم خوبه!
درضمن، وقتی دوباره به نظرات جدیدترین پستت رفتم، دیدم دوتا علیرضا هست! فقط یکیشون من هستم ها! فکر نکنی مسخره کردمت!
پاسخ:
نظر لطف شماست. ممنون. وبلاگ شما هم خوب بود. باید فرصت کنم از مطالبت استفاده کنم. فعلا که درس و امتحان و ... لینکت میکنم حتما.
از فایل /boot/grub/grub.conf
پاسخ:
این پست مال اسفند ۸۸ هست! امروز تیر ۹۱ هست!