لینوکس و من

solusOS از تپش می ایستد!

solusOS یک توزیع مبتنی بر دبیان بود که داشت کم کم به محبوبیتی دست پیدا می کرد. متاسفانه الآن دیدم که چند روز پیش خبر گذاشتن که این پروژه بسته شده. و پروژه روی github برای آیندگان باقی خواهد ماند...

من قبلا یه مدتی با این توزیع کار کردم. مثل دبیان توزیع پایدار و خوبی بود. و بر خلاف پارسیکس، انجمن هاش شلوغ تر بود و توسعه دهنده اش ارتباط بهتری با کاربرانش داشت و سیستم به روز تری نسبت به پارسیکس داشت.

ناراحت کننده است... انگار که یه خانواده ی خوب از دنیای لینوکس رخت بر بسته باشه...! براشون آرزوی موفقیت در پروژه های آزاد دیگه ای رو میکنیم...

دسته:

سایر

نظرات  (۲)

ایمیل ورژن جدیدیش همینطوری اپ میشه.تو ویندوز یه سری راه حل داریم که مثلا میان رزولیشن رو میارن پایین این امیل نمی تونه بیاد خودکار برمیگرده به مدلای قبل ولی کسی راهی برای لینوکس نداده.مثلا من چه جور زرولیشن رو بیارم پایین؟
پاسخ:
من اصلا نمیفهمم چی میگی! ایمیل یعنی پست الکترونیکی. یعنی چی که ایمیل لینوکس؟! ایمیل ورژن جدید یعنی چی؟! همین طوری اپ میشه؟! چی اپ میشه؟ اپ یعنی چی اصلا؟! ایمیل نمیتونه بیاد خودکار برمیگرده؟! اصلا یک کلمه هم نفهمیدم. شرمنده.
چه جور از شر ورژن جدید ایمیل تو لینوکس خلاص شویم بریم تو همون کلاسیک حودمون؟؟با تشکر
پاسخ:
ورژن جدید ایمیل تو لینوکس؟! یعنی چی؟!!