لینوکس و من

آخرین سرور های بسته های آرچ رو داشته باشید

آرچ برای بسته های خودش سیستم جالبی رو داره. به این صورت که سرورهای مختلفی در سراسر دنیا بسته های آرچ رو در خودشون دارن. بنابراین شما میتونید بهترین سرور رو از نظر سرعت پیدا کنید و در لیست mirrors بسته ها قرار بدید. همه ی این کارها با این برنامه قابل انجام هست: reflector
اول این برنامه رو نصب کنید:
sudo pacman -S reflector
بعد این دستور رو اجرا کنید تا ۱۰ تا سرور پرسرعت به ترتیب لیست بشن.

sudo reflector --verbose -l 10 -p http --sort rate --save /etc/pacman.d/mirrorlist
برای اطلاعات بیشتر به منبع مراجعه کنید.
دسته:

ترفند

کلیدواژه:

pacman

آرچ

نظرات  (۲)

  • محسن شایان
  • خیلی خوبه فقط هر کاری کردم مخارج یزد رو نمیشه اضافه کرد PGP خطا میده
    سلام. ببخشید من برای سیستم عامل پارسیکس نیاز به فیلترشکن دارم اما هرچی میگردم چیزی پیدا نمیکنم میتونین بهم کمک کنین که پیدا کنم...و همچنین برای نصب برنامه هاش هم مشکل دارم آیا یک روش کاربردی وجود داره؟ خیلی ممنون اگه کمک کنین
    پاسخ:
    متاسفم من دیگه از پارسیکس استفاده نمیکنم. اما شما میتونید از روشهای موجود در سایر توزیع های دبیان استفاده کنید.